WELCOME TO BLOG MAK BAPAK KAU HIJAU :)

Wednesday 4 November 2015

FUTSAL FAMILY


ASSALAMUALAIKUM:)
today kita cerita sikit pasal team futsal kita ni. haa
aku join team ni tahun lepas. mula2 tuu agak malu jugak laa kan sebab diorang ni memang pro kott
tapi diorang ni sebenarnya friendly sangat. macam2 diorang ajar aku pasal futsal sampailah sekarang. actually aku agak takut nak start main semula lepas aku patah kaki dulu tuu. patah jari pun pernah kes main futsal ni lahh
tap dah minat kannn.. nak buat macam mana. first tuu aku fikir banyak kali jugak laa nak join ke tak. last2 aku decide nak join jer dulu. tak dapat p tournament pun takpaa. last2 memang terpilih pi tournament. 
ALHAMDULILAH..
dan tahun pertama aku join, team kami tempt ketiga. syukur dapat jugak pingat. haha
so pesanan aku kat orang luar disana tuu, jangan takut untuk cuba benda baru, benda yang kita minat. sebab kalau ada minat, macam2 boleh jadi. so jangan takut. jangan sesekali takut. peluang tak datang banyak kali. sekali jerr. so, do comment my post. BYE :P

3 comments: