WELCOME TO BLOG MAK BAPAK KAU HIJAU :)

Sunday 29 November 2015

3 hours drawing :)

ASSALAMUALAIKUM :)
baru sempat nak update blog. maklumlah sibuk dengan final project kan?
well baru2 ni kitorang ditugaskan oleh MR. M untuk siapkan lukisan dalam 3 jam !
KEJAM KAN?
terpaksalah sebab dia suruh kan? well kitorang kena pilih sorang model, lepas tuu suruh dia post, then kitorang kena lukis laa. dalam board size A1 pulak tuu. memang besar laa cerita dia.
disebabkan model yang aku pilih ni budak kelas aku sendiri, apa lagiii. memang aku suruh dia post yang mudah2 laa. senang sikit nak lukis. wakakakaka

seperti biasa sebelum lukis MR.M akan beri penerangan tentang tugas hari ni. yang sebelah dia tuu model yang kitorang kena lukis.

dekat sejam aku lukis, baru ni yang siap. adoii memang cabaran betul laa melukis nii. ada yang kena padam pulak tuu. nasib laa MR.M cakap ukisan aku boleh diterima walaupun buruk. memang kejam

haha. masa dah nak habis. kelihatan rupa model tuu ada kan? bolehlah kalau setakat nak lulus. habis charcoal aku guna untuk siapkan lukisan nii

bila orang tengok kita text sambil senyum-senyum mesti orang tuduh kita tengah sweet-sweet dengan kesayangan kan? ehh kawan-kawan aku ada yang lawak gila babi kott. macam diorang nii :P

bukan kawan baik namanya kalau tak tolong siapkan kita punya lukisan kan? haha
aku tak pandai lukis muka so Mirza yang tolong lukiskan untuk aku. sorry dia memang bajet rajin kalau depan camera

finally, siap jugak lukisan aku. tepat 2.15pm MR.M nak kitorang submit lukisan ni. nasib baik sempat siap!

lukisan GENG PERABIS DUIT. haha
ok done untuk post kali ni. sila tinggalkan komen anda :)
thank you








No comments:

Post a Comment